Arabela

Posted on

Arabela Ștefania m-a rugat să preiau câteva informații despre ea dintr-un interviu pe breslo.ro, așa că… asta fac.

Cine e in spatele brandului “Arabela” ?
Buna, numele meu e Stefania Arabela Covaciu, am 28 de ani, multe pasiuni si nu ma pot decide ce anume imi place mai mult, de aceea nu prea reusesc sa ma opresc la o singura tehnica prin care sa imi exprim creativitatea. Alaturi de mine e Marius, care ma sustine atat moral cat si cu munca “de chinez”: lipit, asamblat, impaslit etc…

De unde vii, unde vrei sa ajungi si mai ales de ce?
M-am nascut intr-un sat din Arad, am terminat facultatea de arte din Timisoara, si acum locuiesc in Arad. Asta ar fi raspunsul geografic, daca e sa interpretez intrebarea mai profund, as zice ca vin dintr-o copilarie fericita si nu stiu unde vreau sa ajung, dar vreu sa raman la fel de vesela ca si pana acum, caci doar asa pot sa ma bucur in fiecare zi de frumusetea vietii.

Care e background-ul tau, ce ai facut inainte de partea creativa?
Nu stiu ce inseamna pentru voi “partea creativa”, la mine exista aceasta parte creativa dintodeauna, de mica am mazgalit peretii, am invatat sa tricotez si sa fac mileuri, si am iubit sa bat cuie cu ciocanul. Nu cred ca exist un “inainte” sau ” dupa”, partea creativa exista in mine si ma insoteste peste tot. Ea ma face sa vad lucrurile cu alti ochi, sa iubesc rugina si mucegaiul pentru frumusetea lor pura, sa iubesc furtuna pentru forta cu care se manifesta si padurea pentru linistea sa impunatoare.

Continuarea interviului îl puteți citi aici, puteți să aruncați un ochi pe blogul ei și creațiile ei le puteți vedea la târg.

 

One response »

  1. Ce lucrari, Arabela! Ma miri. Ai gusturi bune

    Răspunde

Lasă un răspuns

