Bunătăți ce te ung la inimă

Posted on


Simona și Cristi locuiesc într-o oază de liniște, chiar în mijlocul Timișoarei. Când le-am călcat pragul am fost uimiți de vegetația luxuriantă, de curtea primitoare, de cuptorul de pâine desprins parcă dintr-o poveste. Am fost întâmpinați cu o groază de minunății culinare, făcute toate chiar de ei: am gustat pentru prima dată uleiul de nucă presat la rece (gustos și foarte benefic), am îmbibat pâinea de casă în ulei din sâmburi de dovleac,  am degustat pasta de susan (tahini), untul de arahide și mai apoi untul de alune de pădure. Am gustat clătite făcute cu făină de spelta, pe care am uns miere făcută de niște harnice albine domiciliate în grădina lor.

Tot felul de delicatese sănătoase făcute de Simona și Cristi veți putea degusta și voi la târg. Fie că sunteți vreți să mâncați sănătos, sunteți gurmanzi adevărați sau amândouă, suntem convinși că veți fi total impresionați!

2 responses »

  1. Of! Simona si Cristi! Ma faceti sa mor de pofta, mai ales la clatite.

    Răspunde
  2. Lasa mai Iris ca o sa fac si eu clatite…cu o dulceata surpriza si o sa te saturi de ele🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

