Impresii și o poză panoramică din ziua 1 -Timișoara

Posted on

Dragilor, fost-a și târgul. A venit super-multă lume, mai multă decât ne așteptam și mai hotărâtă să cumpere decât eram (unii din noi) pregătiți: eu am rămas fără săpunuri cam într-o oră, și multe din produse s-au dat în primele ore ale târgului. S-au dat siropurile făcute de Cristina și dulcețurile de cireșe ale celeilalte Cristine, eu n-am putut rezista și mi-am luat un goblen cu cireșe pe care de-abia aștept să-l înrămez, Iulian a făcut lipii și clătite, s-au degustat pastele de arahide, alune, susan și uleiurile presate la rece făcute de Simona și Cristi, apoi a venit Iris care a făcut caricaturi la minut, iar Maia ne-a servit cu limonadă răcoritoare care a picat la țanc, dată fiind căldura.  Iris și-a strâns bani ca să cumpere unul din caietele delicate făcute de Ana, iar Maia n-a mai apucat și s-a supărat nițel. Sper să le pun totuși în legătură. Mi-au plăcut la nebunie plasele și hăinuțele făcute dei Ioana, iar lămpile făcute de Florin și Codrina au fost un punct clar de atracție, la fel și tablourile Monei și-ale Oliviei.

Vrem să mulțumim frumos (ca la Oscaruri) tuturor participanților și vizitatorilor care-au făcut ziua așa de frumoasă. În plus, mulțumim și lui Flavius, Grațielei, Oliviei și surorii mele, Laura, care ne-au ajutat să aranjăm spațiul. Zău dacă am fi terminat la timp fără ei!

Am primit de la Simona un link cu fotografia panoramică a târgului, făcută de Vali, cam după ce a plecat primul val de vizitatori. Până să primim alte poze, vă lăsăm să vă plimbați așa, virtual, prin târg.

Dați click pe poză pentru a merge la fotografia panoramică:

5 responses »

  1. Reusita poza si in acelasi timp sugestiva. Asteptam si altele.

    Multumim si noi lui Irina si Gab pentru initiativa si organizare, multumim lui Cezar precum si gazdelor noastre din Timisoara, Lucian si Gabi fara de care aceasta noua participare a noastra la un targ nu prea ar fi fost posibila si sigur ar fi fost mult mai anevoiasa, multumim celor ce au cumparat ceva de la noi, multumim celor ce ne-au vizitat standul si nu au cumparat ceva de la noi dar ne-au salutat si asa am putut sa stam de vorba si sa ne cunoastem mai bine decat in spatiul virtual, multumim lui Teo si tuturor Stanciovenilor pendru gazduire si pentru implicarea in evenimentul de Duminica, multumim colegilor si de-acum prietenilor de Targ pentru ca ne-au dat ocazia sa descoperim noi produse deosebite, multumim lui Iris si lui Maia pentru ca fara ele Targul si Stanciova ar fi fost mai anoste.

    Consider evenimentul un succes, mai ales prin prisma contactelor stabilite si prieteniilor nou formate sau consolidate. Desi eu m-am ocupat mai multe de productie si Lumi a fost cu vanzarile si PR-ul, am avut prilejul sa intalnesc si sa vorbesc cu multi oameni deschisi si preocupati de hrana naturala si un trai mai sanatos. Am intalnit inclusiv o familie ce isi are radacinile in satul care ne-a adoptat si in care traim acum.

    Una peste alta, Timisoara si locuitorii ei si-au confirmat statutul de oras deschis si prietenos pe care-l aveau in mintea noastra asa ca intotdeauna ne vom intoarce cu placere pe malurile Begai.

    Răspunde
  2. Ana Maria Pastinaru

    la urmatoarea editie ma bag si eu😀 trebuie sa fiu dibace la ceva:))) oricum a fost foarte fain.
    p.s.: iris ai fost senzationala:)

    Răspunde
    • Am asteptat mult acest targ si ma bucur ca a fost atat de frumos. Le multumesc celor care au venit sa imi cumpere caricaturile, cum ar fi Ana Maria, Lumi si Iulian, si la altii. A fost frumos si duminica, si ma ucur ca, atat cei mici cat si cei mari au mers acasa fericiti cu o pasare origami si o minge de jonglat facute chiar de ei. Ma bucur ca sambata am avut ocazia sa cumpar diferite obiecte.

      Răspunde
  3. Pingback: Impresii și poze de la Târgul Mâinilor Dibace | Stanciova

Lasă un răspuns

